Reklamacije

Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom  kojeg ste kupili u našoj internet prodavnici Alatioprema? Obratite nam se s poverenjem i Vašu ćemo reklamaciju rešiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na eprodaja2016@gmail.com, telefonski na 064/1152-776 ili preko društvenih mreža. Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i, na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi,  može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.  Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 064/1152-776 ili e-mailom na  eprodaja2016@gmail.com. U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.  Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju. Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu.

Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti

Obrazac o odustajanju


  
  

  
  

  
  

  

Iskustva korisnika

 

Prodavac koga bih od sveg srca preporučio svima. Pri preuzimanju predmeta, pitao sam da li je moguce da se roba zameni ako nije nešto uredu. Bez...

Željko Škrbić

Pogledajte ostala iskustva korisnika
 
  


  
  

  

Posetite našu Facebook prodavnicu