Uslovi kupovine
Uslovi korišćenja i pravila sadržana u ovom dokumentu se odnose na sve posetioce i korisnike sajta AlatiOprema (alatioprema.rs).
AlatiOprema (alatioprema.rs) sajt je u vlasništvu firme ALATIOPREMA DOO, sa matičnim brojem 21544876 i sedištem u Jermenska 6, Južno-bački, Novi Sad. Korišćenjem sajta, prihvatate i slađete se sa svim pravilima i uslovima, koji s vremena na vreme mogu biti izmenjeni i objavljeni ovde bez prethodnog obaveštavanja. Potrebno je da ovu stranicu posećujete periodično.
Sadržaj sajta i informacije o autorskim pravima
Slažete se da nećete reprodukovati, distribuirati, prodavati, preprodavati, trgovati ili eksploatisati u bilo koje komercijalne svrhe sadržaj ovog sajta.
Slažete se da se nećete mešati ili poremetiti usluge sajta, sigurnosni sistem sajta ili sadržaj sajta.
Molimo postarajte se da, pre nego što izvršite poručivanje, proverite sve specifikacije i kompatibilnost proizvoda, posećivanjem stranice sajta proizvođača.
Administratori sajta AlatiOprema (alatioprema.rs) konstantno rade na održavanju tačnosti informacija prikazanim na sajtu. Međutim, sajt ne može da garantuje da su svi opisi ili drugi sadržaji sajta potpuno tačni, kompletni, i bez grešaka. Imajte u vidu da su fotografije postavljene u informacione svrhe i da one mogu prikazivati određene dodatke proizvoda koji nisu uključeni u standardni paket prodaje.
Načini plaćanja
Plaćanje pouzećem
Ukoliko želite da izvršite plaćanje pouzećem, isplata se vrši prilikom isporuke porudžbine. Ukoliko je isporuka putem kurirske službe, isplata se vrši direktno osobi koja vrši isporuku.
Plaćanje preko računa
Nakon što ste izvršili naručivanje, dobićete sve neophodne informacije za plaćanje preko računa. Isporuka će biti izvršena tek nakon što je uplata potvrđena.
Platnim karticama
Možete izvršiti plaćanje vašom ličnom ili kompanijskom kreditnom karticom, na apsolutno siguran način. Online plaćanja korišćenjem kreditne kartice je zaštićen metod, jer se vaši podaci kartice ne čuvaju od strane procesora transakcija, pošto su zaštićeni i kriptovani.
Da biste platili svoju porudžbinu, potrebno je da unesete broj kreditne kartice, datum isteka i CVV2/CVC2 kod (poslednje tri cifre koje se nalaze na poleđini vaše kartice, u liniji gde se nalazi i vaš potpis).
Online plaćanje - Paypal
PayPal Vam omogućava apsolutno sigurno online plaćanje. Možete koristiti novac sa Vašeg PayPall naloga da biste izvršili plaćanje ili možete platiti direktno kreditnom karticom, čak iako nemate PayPal nalog.
Sa PayPal-om, informacije o kreditnoj kartici ćete uneti samo jednom, jer se podaci čuvaju i veoma su zaštićeni na PayPal serveru.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Obuca.net je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Evropske Centralne Banke.Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Alatioprema.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Alatioprema.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Isporuka
AlatiOprema.rs internet prodavnica u saradnji sa dostavnim službama vrši dostavu.
Bex za teritoriju Srbije, a za sve države osim Srbije: PTT Srbija
* Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između Kupca i dostavljača, radnici Internet prodavnice Alatioprema.rs dostavnim službama dostavljaju i broj telefona Kupca navedenog prilikom registracije.
* Ukoliko Kupac želi dostavu nekom drugom dostavnom službom, dužan je o tome obavestiti Alatioprema.rs odmah po izvršenoj narudžbi. U tom slučaju Kupac sam kontaktira dostavnu službu i sa njima dogovara detalje dostave. Dostava proizvoda se vrši do ulaza u stambeni objekat Kupca.
* Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
* Prilikom preuzimanja Kupac je dužan proveriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (radniku kompanije koja vrši dostavu).
* Ako Kupac ne primi robu, ili obavestenje o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac ima pravo o tome obavestiti Prodavaca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.
* Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Prodavac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom povraćaja e-mailom na eprodaja2016@gmail.com, telefonski na broj 064/1152-776.
Rok isporuke:
Internet prodavnica AlatiOprema.rs započinje proces organizovanja isporuke proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupovinu proizvoda.
Isporuku obavljamo u roku 2 - 4 dana osim proizvoda za koje je kupac posebno obavešten o roku isporuke. Subote i nedelje ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi, u distribucionom centru partnera koje je isti vratio internet prodavnici AlatiOprema.rs bez isporuke kupcu i sl.) Alatioprema.rs ne preuzima odgovornost na prvi rizik i obavezuje se poslati zamenski proizvod u najkraćem roku.
Nemogućnost isporuke od strane prodavca:
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavca zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihama ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavac će pismeno obavestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu, prodavac će kupcu vratiti uplaćen novac što je pre moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Kada kupac izvrši plaćanje karticom putem Interneta, njegova kartica se ne tereti do isporuke robe. U slučaju otkazivanja narudžbe u roku od sedam dana nakon isporuke prodavac će izvršiti storniranje plaćanja kod banke koja je izdala karticu.
Cenovnik za isporuke po težini paketa možete pogledati na sledećem linku
Reklamacije i pravo na odustanak od ugovora
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili u našoj internet prodavnici Alatioprema? Obratite nam se s poverenjem i Vašu ćemo reklamaciju rešiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na eprodaja2016@gmail.com, telefonski na 064/1152-776 ili preko društvenih mreža. Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i, na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi, može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 064/1152-776 ili e-mailom na eprodaja2016@gmail.com.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju odbijanja reklamacije prodavac je:
• dužan da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
• dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi
davaocu garancije.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju. Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu. Obrazac o odustajanju od ugovora nam možete poslati na email: eprodaja2016@gmail.com ili slanjem popunjenog formulara poštom na adresu Jermenska 6 u Novom Sadu-
Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde - Obrazac o odustajanju
Vaš nalog
Korišćenjem sajta ili određenih delova sajta zahteva kreiranje korisničkog naloga. Ukoliko koristite ovaj sajt, Vi ste odgovorni za održavanje zaštite i privatnosti Vašeg naloga i lozinke i pristupa Vašem računaru, i prihvatate odgovornost za sve aktivnosti koje se vrše pod Vašim nalogom i lozinkom. Ukoliko posumnjate u sigurnost Vašeg naloga, molimo da obavestite administratore sajta što pre moguće. AlatiOprema (alatioprema.rs) nije odgovoran za bilo koju štetu koja može da se desi od neautorizovanog pristupa Vašem nalogu.
Ograničenja odgovornosti
Sajt i kompanija koja upravlja sajtom ne može biti odgovorna za učešće u bilo kakvoj direktnoj, indirektnoj, incidentnoj, specijalnoj, značajnoj ili kaznenoj šteti od korišćenja ovog sajta ili drugih hiperlinkovanih sajtova uključujući, bez ograničenja, izgubljeni profit ili prihod, troškove zamene, prekid poslovanja, gubitak podataka ili štetu koja je rezultat oslanjanja na prezentovane informacije.
Dostupnost sajta
AlatiOprema (alatioprema.rs) zadržava pravo da prekine, obustavi, izmeni ili suspenduje, privremeno ili zauvek, bilo koji aspekat sajta, uključujući dostupnost funkcija sajta, u bilo koje vreme bez prethodnog obaveštenja. Slažete se da AlatiOprema (alatioprema.rs) nije odgovoran Vama ili nekoj trećoj strani za bilo koju modifikaciju, suspendovanje ili prekid sajta.
Ukoliko imate pitanja u vezi sa Uslovima korišćenja, molimo da nas kontaktirate koristeći kontakt formular na eprodaja2016@gmail.com